2 första rundorna avklarade:
Runda 1:
Med maxad statistik (12:or i allt) visade demiko vart skåpet skulle stå, många fina långputtar och långa drivar resulterade i en 10 slags ledning. Claesson var sig inte själv, med nyligen sänkta stats efter ett par usla turnerings matcher. Men det var nog inte statsen som gjorde att det gick så dåligt, för det var missade fairways, aldeles för många bunkerslag och för många bogies.
Runda 2:
Var mycket mer jämnare efter att demiko dragit ner sin power i något mystiskt program på internet. det var fortfarande spridda skurar och det märktes att båda var lite småsega, det tar på krafterna att spela två rundor i sträck. Det var jämnt emot slutet och båda två gick i land med var sin 68:a, vilket kunde vara mycket mindre från båda hållen.
| 1 | demiko | -11 | (63)(68) |
| 2 | Claesson77 | -1 | (73)(68) |
| 3 | Vince Casa | E | |
**Det här med powercap måste jag titta på lite närmare, frågan är om det ens är moraliskt rätt att maxa sina stats så där utan att ha jobbat ihop dom.. Men vi kan också dra nytta av detta och sätta powercap på t.ex 8, så spelar alla på samma vilkor.. Har du en länk till sidan, så får jag ta mig en närmare titt??
Jag kommer hem imorron och vill spela järnet in på midnatt

((nya arbetstider 8-17))

Vince är du sugen så hör av dig, jag kan gå dina 2 rundor som vittne.
Chao