Xboyz.se - Not Found

Författare Ämne: Knasstatistik  (läst 86 gånger)

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
Knasstatistik
« skrivet: 30 november, 2007, 09:51:20 AM »
Har ni kollat in Leaderboard statistiken i CoD4? Som vanligt har folk lärt sig att manipulera den för att känna sig duktiga. Och som vanligt har top 100 gamertags i stil med "xXxxxXxKiLlAReVEngEDaRkKLoRd42351652xxXXXx"... Vad har jag för belägg för att statistiken är manipulerad? Tja, kolla tex in "accuracy" där de första 100 har bättre än 100%. 1:an på listan har 500% accuracy och har skjutit negativt antal skott... :-\

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1389
Re: Knasstatistik
« Svar #1 skrivet: 30 november, 2007, 15:29:36 PM »
Har ni kollat in Leaderboard statistiken i CoD4? Som vanligt har folk lärt sig att manipulera den för att känna sig duktiga. Och som vanligt har top 100 gamertags i stil med "xXxxxXxKiLlAReVEngEDaRkKLoRd42351652xxXXXx"... Vad har jag för belägg för att statistiken är manipulerad? Tja, kolla tex in "accuracy" där de första 100 har bättre än 100%. 1:an på listan har 500% accuracy och har skjutit negativt antal skott... :-\

Jo jag har sett det där. Det verkar ganska mysko. MEN, kan det vara så här? Att de har kastat t.ex en handgranat och dödat 5 fiender med den. Går accuracyn upp då?

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
Re: Knasstatistik
« Svar #2 skrivet: 4 december, 2007, 18:55:17 PM »
Borde inte göra det då det handlar om skottstatistik...

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."