Xboyz.se - Not Found

Ihoplänkade händelser

• TWTour Sheshan - Final Round: 8 november, 2009

Författare Ämne: World Golf Championships, HSBC Champion - Sheshan International GC  (läst 562 gånger)

Utloggad Beffe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 15
Re: World Golf Championships, HSBC Champion - Sheshan International GC
« Svar #15 skrivet: 27 november, 2009, 12:26:42 PM »
Tja, jag har en fråga angående online på tw! detta med powercap9 gör det att folk inte kan cheata eller utnyttja buggar i längdslående m.m? blev putt på det på 7an sen dess har jag bojkottat TW. kanske skulle gå lös på tee igen om det är fixat sånna buggar.

Utloggad Claesson77

• Moderator
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 849
  • pkunzip a:/sexpack c:/hjärnbalk
« Svar #16 skrivet: 27 november, 2009, 13:57:49 PM »
Tja, jag har en fråga angående online på tw! detta med powercap9 gör det att folk inte kan cheata eller utnyttja buggar i längdslående m.m? blev putt på det på 7an sen dess har jag bojkottat TW. kanske skulle gå lös på tee igen om det är fixat sånna buggar.

Jag har tagit bort powercap9 i reglerna, faktist. Eftersom det blir en så konstig omställning mellan alla olika turneringar man spelar.
 Men det kan fungera så att man inte slår dom här 370m drivarna, grejen är den att alla i bollen måste var och en gå in och skriva powercap, så det är ju inget direkt skydd om man säger..
Men det här med fusk och sånt håller vi inte på med här, märker jag det får dom helt enkelt inte vara med...
Så du är mer en välkommen att hoppa in i Januari turneringen, med hcp system och allt..Vi behöver lite folk som du kanske har märkt.

Utloggad Beffe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 15
« Svar #17 skrivet: 27 november, 2009, 14:33:10 PM »
Tack för inbjudan, låter lockande. Jo jag förstår att det behövs lite folk, får se hur mkt tid jag får över då, just nu är det mw2 och om några veckor blir det väl att nöta igenom assasins creed 2.

Utloggad Claesson77

• Moderator
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 849
  • pkunzip a:/sexpack c:/hjärnbalk
« Svar #18 skrivet: 27 november, 2009, 18:26:48 PM »
Tack för inbjudan, låter lockande. Jo jag förstår att det behövs lite folk, får se hur mkt tid jag får över då, just nu är det mw2 och om några veckor blir det väl att nöta igenom assasins creed 2.

En runda golf kan man alltid trycka in mellan varven, det tar typ bara 30-40 min. Om allt flyter på.