haha ångestdämpade preparat är alltid ett välkommet inslag! Jag tänker själv ha lite vid sidan av mig! Och jag vet att jag talar för fler än mig själv när jag säger att hur duktig man är har väldigt lite med saken att göra. Viktigaste är väl som att snacka skit, ha det kul och spraya kulor lite hit o dit!
Firefight är tyvärr inte alls lika bra som GoW2's horde. Det är kul med ett gäng kompisar... men helt klart sämre. Jag lirade mycket gow2 innan och tyckte Halo var lite "enkelt" och 3e persons vyn i gow 2 gav mer frihet och svårighetsgrad. Men senaste tiden har det blivit mycket Halo. Halo har ett bra tempo och det är lätt att komma in i spelet och ha kul. Att bli bra är däremot en helt annan sak har jag märkt *garvar*. Jag blir fortfarande lika krossad av 16 åriga amerikanska barnrumpor
Folk verkar aningen älska eller hata Halo så jag vågar inte rekommendera det till dig

Men det är ett lättsinnigt FPS med bra tempo. Skaffar du det är du mer än hjärtans välkommen att delta på alla möjlig sätt med eller utan öl!
Jaja, jag siktar på söndag kväll och ser jag ingen petar jag in GoW2 skivan i boxen. Någon skall dö någonstans. Spelar inte så stor roll vem, vart eller vad!