Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Zune  (läst 105 gånger)

Utloggad KentKiller

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 96
Zune
« skrivet: februari 23, 2010, 14:04:34 PM »
Hej, när zune kom till boxen så testade jag att kolla på lite filmer där och det fungerade skitbra, när jag nu skulle testa igen för några dagar sen och blev riktigt sugen på att hyra film utan att lämna soffan så står det FEL objektet är inte tillgängligt i din region. jag har testat med massa olika filmer och till o med provat de jag har tittat på innan men det blir bara samma felmeddelande. Nån som har en aning om vad detta kan bero på?

Utloggad TRUCKERSMAJKEL

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1228
  • \m/(-_-)\m/
Re: Zune
« Svar #1 skrivet: februari 23, 2010, 14:17:51 PM »
Region Skåne tillhör väl Danmark så du får nog kontakta den danska supporten! ;)

Utloggad KluddKalle

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 505
    • karlbrannstrom.com
« Svar #2 skrivet: februari 23, 2010, 16:28:09 PM »
Låter otroligt irriterande det där. Men jag skulle kolla på xbox forumen för hjälp, det måste ha hänt fler personer det där.
Ignorance is bliss

Utloggad CRILLE66

• Xboyz Veteran
  • Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 170
« Svar #3 skrivet: februari 23, 2010, 18:32:13 PM »
Jag hade/har samma problem innan jul. Inga problem innan.

När jag skulle ladda hem demo på COD2 fick jag samma svar som du. Samma sak när jag skulle ladda hem demo på filmen Avatar från zune. Det hände även vid fler tillfällen.
Jag satt med supporten i över 1.5 timme. De kunde inte hjälpa mig. Det slutade med att de sa att jag skulle besöka någon med ett annat internet abonemang och testa boxen där för att se om det var min IP adress som spökade. Detta har inte blivit av.
Jag har inte orkat röra mer i skiten men det har faktiskt inte krånglat på ett tag nu.