Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Forza Motorsport 3  (läst 1099 gånger)

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1983
    • Xboyz.se
Re: Forza Motorsport 3
« Svar #30 skrivet: oktober 29, 2009, 18:04:08 PM »
Hadji, du är väl inte från Dalsland?

;D ;D ;D

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad Dynamit-Harry

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 373
  • Sicken jäkla smäll!
« Svar #31 skrivet: november 02, 2009, 15:20:28 PM »
1: Kilrah
2: ElHadji
3: Vince Casa
4: Pixelizer
5: familjen1337
6: MrVista
7: sixx451
8: Lord Honko
9: Dynamite Harry
10:

Ja må ja leva!
[xblgt]Dynamite Harry[/xblgt]

Utloggad Fkavipela

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 557
  • Jonas
« Svar #32 skrivet: november 02, 2009, 15:31:51 PM »
Citera
Chargern är den en av FÅ jänkebilar jag skulle kunna tänka mig

Hadji >> Tror det var Topgear-gänget som sa.
"- Höjden av ironi är en jänkebil med bucketseats, bilen är iaf inte byggd för att kunna svänga"  :D
"The castle Antrax?!"

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 943
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #33 skrivet: november 02, 2009, 16:05:02 PM »
En fråga!

Om man vill köra en match där man är ett gäng och vill ha en öppen server så det fylls på med random nissar. Finns det någon inställning för det i private match inställningarna? Hittar bara search race och private race nämligen.

Förstår inte heller hur man ändrar sökresultatet så man kan välja exempelvis en specifik klass som man vill köra.

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1322
« Svar #34 skrivet: november 02, 2009, 16:45:36 PM »
En fråga!

Om man vill köra en match där man är ett gäng och vill ha en öppen server så det fylls på med random nissar. Finns det någon inställning för det i private match inställningarna? Hittar bara search race och private race nämligen.

Förstår inte heller hur man ändrar sökresultatet så man kan välja exempelvis en specifik klass som man vill köra.

Det här är en stor nackdel med Forza 3. Det gick att göra i Forza 2 men av någon outgrundlig anledning har de tagit bort det i trean.  :-\

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 943
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #35 skrivet: november 02, 2009, 22:19:52 PM »
En fråga!

Det här är en stor nackdel med Forza 3. Det gick att göra i Forza 2 men av någon outgrundlig anledning har de tagit bort det i trean.  :-\

Verkligen skumt...!?  :-\

Slänger in ett två hjulande med Subaro här när vi ändå är igång..  ;D

Inloggad D Gr8 Alexz

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 204
  • XBL GT: D Gr8 Alexz
« Svar #36 skrivet: januari 13, 2010, 19:54:46 PM »
Är det någon som "köpt" DLC:na??? Vad tycker ni , är det värt det och kommer ni har ni köpa/köpt?
Undrar också om ni kommer att lira nån gång eller e det bara lips, scene it och MW2 som gäller....
Racing aint a str8 line.  POWER is nothing without CONTROL. LEARN from other peoples misstakes, life is 2 short 2 make em ALL yourself. NO GUTS NO GLORY. FORZA4 spelare sökes...

Utloggad TRUCKERSMAJKEL

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1226
  • \m/(-_-)\m/
« Svar #37 skrivet: januari 13, 2010, 21:03:01 PM »
Jag måste nog skaffa Forza3 snart å då jäklar ska det sladdas utav bara f-n!! :P

Utloggad Fkavipela

• Forumlegend
  • *
  • Jonas
« Svar #38 skrivet: januari 13, 2010, 21:23:05 PM »
Ni som kör Forza 3.... vad säger ni..

Ratt eller inte Ratt ?!
"The castle Antrax?!"

Utloggad Savaloy

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 52
« Svar #39 skrivet: januari 13, 2010, 23:05:29 PM »
Jag blandar ratt och utan ratt. Tycker det fungerar med båda. Är lite sur att jag ej har en koppling på ms ratten :P men men
it puts the game in the drive or it gets the hose again...

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1983
    • Xboyz.se
« Svar #40 skrivet: januari 14, 2010, 12:42:19 PM »
Om frugan hade tillåtit att jag bultade fast en Recarostol i parkettgolvet och likadant med pedalställ och ratt, hade jag tveklöst kört 100% ratt & pedal! Men jag tycker alltid att pedalerna glider iväg utefter golvet och att ratten lossnar från infästningen* när man parerar sladdar. Att ha ratten löst är uteslutet... Dessutom för Force Feedback'en ett himla väsen, vilket inte är så poppis på kvällarna när resten av familjen vill sova...

Så det blir tyvärr 100% handkontroll för min del...

* Ändå har jag byggt om juniors Stokke Tripp-Trapp stol, som han hade vid matbordet när han var liten, till en "instrumentbräda". Höjden på ratten passar då perfekt med soffan och sitter bättre än på en bordskant.

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Inloggad D Gr8 Alexz

• Medlem
  • *
« Svar #41 skrivet: januari 14, 2010, 14:11:50 PM »
Jag kör kontroll, men önskan finns att köpa racestol, och fanatec ratt med shifter som har koppling.. kolla in på www.fanatec.de
vad som funkar för dig... testa fkavipela först med kontroll, sen får du väl testa med ratt.. lol
« Senast ändrad: januari 14, 2010, 15:06:10 PM av Alexz D Gr8 »
Racing aint a str8 line.  POWER is nothing without CONTROL. LEARN from other peoples misstakes, life is 2 short 2 make em ALL yourself. NO GUTS NO GLORY. FORZA4 spelare sökes...

Utloggad Fkavipela

• Forumlegend
  • *
  • Jonas
« Svar #42 skrivet: januari 14, 2010, 14:46:45 PM »
Sweed mother of GOD!!   ;D  ;D  ;D
Den här är ju nog det mest fru-politiskt-inkorrekta/inkompatibla jag sett i spelsammanhang på länge  ;D ;D
« Senast ändrad: januari 14, 2010, 14:49:06 PM av Fkavipela »
"The castle Antrax?!"

Inloggad D Gr8 Alexz

• Medlem
  • *
« Svar #43 skrivet: januari 14, 2010, 15:07:51 PM »
Jag vet, du ser själv, det lutar mellan fullskaligt krig eller lung och ro... hmmmm  krig ....lugnåro....krig.....
JAG VILL BANNE MIG HA KRIG MEN DÅ KOMMER JAG ATT KÖRA SOM EN GUUUUUD...lmao som om en racestol och ratt ska ändra min körning MUWAHAHAHA...
« Senast ändrad: januari 14, 2010, 17:13:08 PM av Alexz D Gr8 »

Utloggad Ljusdal Gamer

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 12
« Svar #44 skrivet: januari 15, 2010, 16:02:57 PM »
Har precis börjat spela detta spel. Och jag måste säga att det är hur kul som helst, svårt att sluta spela när man väl har börjat. Testade lite online men hängde inte med alls!!.

Måste man köra singelplayer först kanske och köpa bra bilar och "tuna" dem för att man skall ha nån chans online?. Brukar vara relativt hygglig på racingspel annars.

Eller är det träning som gäller först så man lär sig banorna och så.

Kul är det i alla fall. Som nybörjare på detta spel så tar jag tacksamt emot lite nybörjartips i form av bilval, strategier m.m.