Xboyz.se - Not Found

Författare Ämne: Borderlands  (läst 2848 gånger)

Utloggad FxEffekt

• Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 272
SV: Borderlands
« Svar #45 skrivet: 25 maj, 2011, 23:47:02 PM »
Grymt, jag hojtar till när jag är runt lvl 30. Har mest kört med min andra karaktär nu i splitscreen med en polare de senaste dagarna.

Utloggad Claesson77

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 849
  • pkunzip a:/sexpack c:/hjärnbalk
« Svar #46 skrivet: 26 maj, 2011, 06:22:17 AM »
Vi siktar in oss på helgen då, jah hjälper er i början med lite lättare uppdrag, måste slipa lite på mina sniper skills, så jag kan hålla mig på avstånd.

Subita, trodde jag hade dig i friendslistan, vilket fall så har jag addad dig nu.

Utloggad FxEffekt

• Seniormedlem
  • *
« Svar #47 skrivet: 29 maj, 2011, 23:56:06 PM »
Lvl 32 nu på min singelkaraktär, fortfarande runt New Haven och rör i alla sidouppdrag. Har gjort att jag hela tiden ligger ett par levlar över huvuduppdagen men å andra sidan gillar jag när det inte är för svårt. Tycker vissa uppdrag visar lite fel level, några som det står är på samma level som jag är superlätta. Medans andra, som sista uppdraget i arenan på rusty commons, står att den är lvl 28 tror jag. Och när jag var på lvl 30 åkte jag ändå på pisk :(.

En sak jag stör mig på på vissa combat rifle av märket Dahl, är att det står tex att de har en firerate på 15, vilket ju är ganska rejält. Men sedan skjuter dom burstar med typ 3 skott i taget. Vilket gör att jämför man dom med en annan bössa med lägre firerate på pappret, som inte skjuter i bursts, så har den bättre firerate. För jag har väl inte missat nån knapp där man kan ställa om mellan hel och halv automatik eller nåt på vissa vapen?

Utloggad Claesson77

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 849
  • pkunzip a:/sexpack c:/hjärnbalk
« Svar #48 skrivet: 30 maj, 2011, 21:08:49 PM »
Lvl 32 nu på min singelkaraktär, fortfarande runt New Haven och rör i alla sidouppdrag. Har gjort att jag hela tiden ligger ett par levlar över huvuduppdagen men å andra sidan gillar jag när det inte är för svårt. Tycker vissa uppdrag visar lite fel level, några som det står är på samma level som jag är superlätta. Medans andra, som sista uppdraget i arenan på rusty commons, står att den är lvl 28 tror jag. Och när jag var på lvl 30 åkte jag ändå på pisk :(.

En sak jag stör mig på på vissa combat rifle av märket Dahl, är att det står tex att de har en firerate på 15, vilket ju är ganska rejält. Men sedan skjuter dom burstar med typ 3 skott i taget. Vilket gör att jämför man dom med en annan bössa med lägre firerate på pappret, som inte skjuter i bursts, så har den bättre firerate. För jag har väl inte missat nån knapp där man kan ställa om mellan hel och halv automatik eller nåt på vissa vapen?

32 är ju bra, då är du ju fit for fight så att säga. Har inget svar på din fråga om fireraten, ska jag vara ärlig så kollar jag mest på vad den gör för skada..:)  Men jag har för mig att jag har en Dahl i mitt arsenal...Stomper, är väl Dahl om jag inte misstar mig, fint vapen det.

Jag kommer spela mycket golf i veckan nu, så när jag får sugen tillbaka så måste vi lira några uppdrag. Känner att det börjar bli svårt utan understöd.

Utloggad FxEffekt

• Seniormedlem
  • *
« Svar #49 skrivet: 2 juni, 2011, 00:55:22 AM »
Klarade PT1 nyss, tog mig bara 33 timmar :) Är halvvägs in på lvl 36 nu. Tänkte installera allt DLC innan jag drar igång med PT2.

Utloggad FxEffekt

• Seniormedlem
  • *
« Svar #50 skrivet: 7 juni, 2011, 16:25:40 PM »
Tog med xboxen till en polare igår och så körde vi system link. Han var på lvl 42 och jag på 38 och vi började köra zombie DLC men märkte fort vad viktigt det var att man var nästan på samma lvl, zombiesarna skalades efter honom, även om jag hosta, så de blev lvl 43 och jag hade typ ingen chans att ha ihjäl dom. Så jag fick köra lite snabbt upp ett par levlar så gick det lättare sedan.
Är väl lvl 41 nu och har bara gjort de första små uppdragen på PT2 än så länge. Nu är jag väl lite överlevlad när jag går tillbaka till sledge safehouse etc eftersom jag gjort lite på DLCn innan, men tyckte det var rejält svårt när jag körde där på lvl 38 innan helgen.