Jag håller med vissa delar, men inte SP delen.
MP:
Håller med alla ovan. Det bästa är "migrating host" - funktionen.
SP:
Upplevelsen är grym men visst, det händer något hela tiden och det är grymt många triggers, men det gillar jag.
Körde igenom hela spelet (regular/normal) på ca 5-6 timmar och jag kanske inte tog mig tid att titta på allt som hände. Först var jag lite besviken på speltiden, men sen insåg jag: En tvättäkta [jeep-i-kaj-eyh-mf]-film där Jag är Snubben med stort S (eller nja, flera snubbar faktiskt) ska inte vara längre. Annars blir det bara repeterande skräp eller en säsong 24 där hjälten kan dö 4 gånger och ändå få Maraton efter 4 återupplivandet.
Nu har jag kört SP igen på veteran och har bara något mission kvar. Det är svårt och att uppleva samma sekvenser flera gånger kan bli lite tråkigt. Men det tyckte jag inte i det här spelet. Det mission jag tycker var tråkigt hittills var Loose Ends (Estate) i o m att jag fastnade helt, men har tagit mig vidare nu.
Till skillnad mot många er andra har jag inte kört CoD 4, bara WaW och jag tycker att OF:DR var en av de tråkigaste spelen jag spelat. Det var grymt snyggt, men jag sätter mig inte ner framför X-et för att "vara strateg" = campa. Jag sätter mig framför X-et för att slakta, mörda, förnedra och Ja!, om min snubbe dör på ett roligt, kreativt sätt: HIT ME!