Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: COD TDM = Trist?  (läst 162 gånger)

Utloggad Dynamit-Harry

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 373
  • Sicken jäkla smäll!
COD TDM = Trist?
« skrivet: november 15, 2009, 21:39:08 PM »
Jag kanske är ensam om det men jag är så in i h-vete trött på TDM. Det blir bara run-and-gun, och ett lag som kört fram husvagnen. Hur trist som helst. Själv föredrar jag någon av de andra spelformerna typ Domination, där man faktiskt får använda sig av lite mer taktik... (jag pratar självklart bara om Hardcore, det andra är bara ett nödvändigt ont tills man nått upp till lvl 19)
[xblgt]Dynamite Harry[/xblgt]

Utloggad L00c0

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 148
Re: COD TDM = Trist?
« Svar #1 skrivet: november 15, 2009, 22:22:13 PM »
jag älskar cod de ända felet med 2an är att de tar sa långt tid att hitta spelare men annars e spelet hur bra som helst

Utloggad Dynamit-Harry

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 373
  • Sicken jäkla smäll!
« Svar #2 skrivet: november 16, 2009, 07:06:00 AM »
jag älskar cod de ända felet med 2an är att de tar sa långt tid att hitta spelare men annars e spelet hur bra som helst

Jag gillar också COD men inte Team Deathmatch...
[xblgt]Dynamite Harry[/xblgt]

Utloggad Kvitung

• Special Guest
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 334
« Svar #3 skrivet: november 16, 2009, 08:14:39 AM »
det känns som ett nödvändigt on tills man får allt lull då kan man ju köra privat SnD tex..

tycker synd om mitt OP:dr som huttrar i hyllan

YOU DON`T SCARE ME! WORK ON IT!!
?? ?? ??????? ????! ?????? ?? ??!!

Utloggad KluddKalle

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 505
    • karlbrannstrom.com
« Svar #4 skrivet: november 16, 2009, 09:37:33 AM »
Normalt tycker jag alla spelsätt med ett mål/objective är mycket roligare, särskilt SnD som är det roligaste. Men såhär i början så tycker jag TDM funkar medan jag lär mig spelet. Men ja, det campas för jäkligt mycket. Fast det är en del av spelet också och tack vare killcamen så är det inte så värst svårt att ta hand om campare. Run-n-gun killar kan jag inte klaga på eftersom de är så lätta att plocka... ;D
Ignorance is bliss

Utloggad Mjr Malfunction

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 505
« Svar #5 skrivet: november 16, 2009, 11:32:57 AM »
det känns som ett nödvändigt on tills man får allt lull då kan man ju köra privat SnD tex..

tycker synd om mitt OP:dr som huttrar i hyllan

Tycker att MW2 är ett riktigt bra spel framförallt i TDM, springa runt o panga. Eftersom det är lite väl svårt att vara riktigt taktisk i MW2 utan att campa så tycker jag det är lite väl segt med de andra spel sätten.

Att det tar långtid att skapa en server tycker jag e superduper, nu kan vi ranka på en server med bara svenskar, det är riktigt nice.

Men.....

MW2 kommer inte leva lika länge som COD4. MW2 är ju bara en upphottad COD4. Dvs inget nytt, bara snyggare. Kände igår när vi spela att jag redan börjar bli lite lack på banorna.
Fördelen är att man kan snabbt o lätt hitta en match spela en halvtimme o sen ta disken.

Jag kommer snart plocka fram OF:DR igen. Det lär ha kommit ytterligare en update och mer DLC. Har tränat på att köra helikopter på freeworld banan och börjar bli rätt OK på det.  ;D
För mig är det fullkomligt främmande varför alla med campingkort inte spelar OF:DR istället. Det borde passa dem mycket bättre.
Pussiljumsken o granatsplitterihåret
Mjr M a.k.a. Jörgen