det känns som ett nödvändigt on tills man får allt lull då kan man ju köra privat SnD tex..
tycker synd om mitt OP:dr som huttrar i hyllan
Tycker att MW2 är ett riktigt bra spel framförallt i TDM, springa runt o panga. Eftersom det är lite väl svårt att vara riktigt taktisk i MW2 utan att campa så tycker jag det är lite väl segt med de andra spel sätten.
Att det tar långtid att skapa en server tycker jag e superduper, nu kan vi ranka på en server med bara svenskar, det är riktigt nice.
Men.....
MW2 kommer inte leva lika länge som COD4. MW2 är ju bara en upphottad COD4. Dvs inget nytt, bara snyggare. Kände igår när vi spela att jag redan börjar bli lite lack på banorna.
Fördelen är att man kan snabbt o lätt hitta en match spela en halvtimme o sen ta disken.
Jag kommer snart plocka fram OF:DR igen. Det lär ha kommit ytterligare en update och mer DLC. Har tränat på att köra helikopter på freeworld banan och börjar bli rätt OK på det.

För mig är det fullkomligt främmande varför alla med campingkort inte spelar OF:DR istället. Det borde passa dem mycket bättre.