Jamen då var man klar då. Bioware lyckades igen, underbart spel! Två frågor bara:[spoiler]1: Går det överhuvudtaget att rekrytera Liara Tsoni? Jag har gjort allt möjligt för att få med henne men det verkar inte gå.2: Hur gjorde ni i slutet, sprängde ni basen eller gjorde ni som Illusive man ville och sparade den? Jag sprängde den iaf till kingdom come och var mycket nöjd med det [/spoiler]
Citat från: Kilrah skrivet februari 13, 2010, 11:29:03 AMJamen då var man klar då. Bioware lyckades igen, underbart spel! Två frågor bara:[spoiler]1: Går det överhuvudtaget att rekrytera Liara Tsoni? Jag har gjort allt möjligt för att få med henne men det verkar inte gå.2: Hur gjorde ni i slutet, sprängde ni basen eller gjorde ni som Illusive man ville och sparade den? Jag sprängde den iaf till kingdom come och var mycket nöjd med det [/spoiler] [spoiler]Du kan inte rekrytera Liara.Jag sprängde också basen [/spoiler]
Klarade precis av spelet och måste erkänna att Bioware är kungar Nu vill jag spela om ettan och tvåan som elaking :-D
Citat från: EmmyZ skrivet februari 25, 2010, 19:24:32 PMKlarade precis av spelet och måste erkänna att Bioware är kungar Nu vill jag spela om ettan och tvåan som elaking :-DJag är inne på mitt andra varv som tvåan, som renegade (efter att ha spelat igenom 1:an så klart ) [spoiler]Lämnade dock bort Legion till Illusive Man[/spoiler] denna omgången vilket känns som ett dumt beslut.. kanske?