Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Vad reta gallfeber på dig i COD MW2?  (läst 140 gånger)

Utloggad Kvitung

• Special Guest
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 334
Vad reta gallfeber på dig i COD MW2?
« skrivet: januari 25, 2010, 12:09:31 PM »

Nu menar jag spelet, inte det faktum, vissa länders genidrag att dela ut gratis XBOX360 till ungdomar med alla sorters sociala funktionsstörningar, ( Bättre att de sitter hemma och skriker och gapar än att de ställer till elände på stadens gator och torg. )

förum lobbyn och matchmaking som istället för massa titlar och emblemlulllull man kunde lagt ner lite tid att lösa.

Stab instead of shoot..

hur många gånger råkar jag inte ut får detta jag skjuter och mitt kräk till gubbe viftar med kniven...

YOU DON`T SCARE ME! WORK ON IT!!
?? ?? ??????? ????! ?????? ?? ??!!

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1983
    • Xboyz.se
Re: Vad reta gallfeber på dig i COD MW2?
« Svar #1 skrivet: januari 25, 2010, 13:27:23 PM »
Anledningen till att jag inte mäktar med CoD längre* är att det ALLTID är nätverksförhållanden som avgör. Visst jag SUGER på snabba shooters men logiken säger då att jag borde suga HELA matcherna och inte bara första halvan... Det tar ofta 3-5 minuter innan jag får min första "kill" (även om jag skjuter någon i ryggen med en HK416 på nära håll!). Mot slutet av matcherna behöver jag knappt sikta - ett "slängskott" resulterar i headshot...  >:( >:( >:(

* Förutom den självklara anledningen som KV nämner - alla IDIOTER! Dessutom stör jag mig på spel som tvingar mig att spela rankat för att få del av all utrustning mm. JAG vill bestämma med vem och mot vem jag spelar! Det ska INTE en spelutvecklare göra! Ett bra exempel är OFDR: får man mysballe av hittepåikoner och gradbeteckningar är det bara att köra rankat (och stå ut med "quitters" och tappade uppkopplingar) eller också står man kvar som Private och har kul på privata servrar med EXAKT samma utrustning som på de rankade...

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad Kvitung

• Special Guest
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 334
« Svar #2 skrivet: januari 25, 2010, 23:10:40 PM »
första glitcharern på COD4 MW2 som glitchade ut utanför kartan på Karachi  gamertag h4l nl

YOU DON`T SCARE ME! WORK ON IT!!
?? ?? ??????? ????! ?????? ?? ??!!

Utloggad jaaakola

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 15
  • har just ändrat gt från SantaJohn
« Svar #3 skrivet: januari 26, 2010, 23:39:29 PM »
 banorna är mycket sämre än cod4. Det är för mycket lull lull. Jag har ca 2dagars spel tid på online. Ändå så fattar jag inte lärt mig banorna till hälften så bra som jag kunde på cod4 efter någon timmes spelande. Fast jag spelade då cod4 på pc.

Sen retar det mig det att det inte finns fler game mods på hardcore. SD, HQ och TDM är väll det som finns som Hard core ? Domenation(stavning?)  skulle vara roligt på hard core.
Jag vill inte spela vanlig "core" för då sätter jag hellre i halo3 skivan om jag är sugen på att tömma ett maggasin på någons rygg för att döda.
(passar på att ge halo skit)
MP Spel; Halo3, Halo wars, ODST, CoD4, MW2, CoD Black Ops, Dirt, NFS Carbon, UNO, Over G Fighters, BF:BC2

Utloggad Lord Honko

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 917
  • a.k.a Spelgubben
« Svar #4 skrivet: januari 26, 2010, 23:44:46 PM »
Just för stunden så bara avskyr jag alla snorungar som kör med
Care-Package glitchen som gör att du kan springa fortare än blixten.

Ena sekunden har man fienden i sitt sikte en 50-60 meter bort och man börjar
peppra ett tiotal kulor för att en sekund senare dö av ett knivhugg.

Löjligt att man kan kuta 60 meter i sekunden bara för att man håller care-package
signaleraren samtidigt. Lägg samtidigt på Lightweight Pro och Maraton Pro på det
så får du ett helt sjuuuukt motstånd...

Första gången jag såg fenomenet trodde jag att matchen höll på att lagga ur...
men dessvärre börjar detta bli löjligt vanligt i matcher nu...

Hoppas på en patch på det iallafall....

Utloggad Chirith

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #5 skrivet: januari 27, 2010, 08:10:58 AM »
Laggen, that´s it. ;)

Vad det gäller glitchar och sånt har jag aldrig stött på någon hittills som "fuskat", banorna är helt okej, bra mix av snipe och kut, så jag kan inte riktigt klaga där heller. Kan inte riktigt hålla med er gubbar gällande de saker ni skriver, förutom kanske att det saknas några HC matchsätt, vilket är tråkigt. "Idioterna" kan man ju också tysta ner (vilket jag gör direkt då jag loggar in) så det är ju inte heller ett problem..

Mja, jag kan nog bara klaga på laggen  ;)