Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Nån som kan förklara den här "recensionen"?  (läst 99 gånger)

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 943
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
Nån som kan förklara den här "recensionen"?
« skrivet: februari 14, 2010, 19:21:46 PM »
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/recensioner/spel/article6604245.ab

Framförallt varför författaren av artikeln fyller ut med en fin bild på sig själv?

Kan tillägga att aldrig läsa aftonbladet eller någon annan kvällstidnings recensioner. De består av ungefär två meningar där man knappt förstår vilket spel det recenserar om.

Utloggad Pindaroz

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 188
Re: Nån som kan förklara den här "recensionen"?
« Svar #1 skrivet: februari 14, 2010, 19:42:26 PM »
För erotikes faror, bevara barnen små,
som inte har en aning om hur illa det kan gå!

Men låt dem hoppa hage och leka militär,
och skjuta på varande med leksaksgevär.

Låt barnen kriga lugnt lugnt och snällt och glömma allt sexuellt,
som hotar dem från alla håll och nog är de väl tur,
att vi här i landet har ordning och censur!

från Balladen om censur av Cornelis...

Ja aftonbladet förnekar sig inte. När jag var liten fanns "En ding ding värld", idag heter tidningen aftonbladet.

Och i detta fall kan jag lova att bilden på personen har inget med artikeln att göra, för det var fasen i mig inget grant att titta på ....

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1322
« Svar #2 skrivet: februari 14, 2010, 19:46:03 PM »
Aftonbladet blir sämre och sämre hela tiden. Förstår inte ens varför jag läser deras "nyheter". Svd eller DN är betydligt bättre.

Recensionen då, vilket jag inte tror är en recension utan mest ett forum för författaren att få utrymme att skriva så många konstiga ord och meningar som möjligt, är ju skrattretande. Varför får jag känslan av att han skriver som han gör bara för att samla gratispoäng från feminister och morsor.

Sen om han nu tycker det är så otroligt hemskt att se polygoner som guppar så varför köper han spelet då?
Mannen (om man kan kalla honom det) har väl en egen vilja. Låt de som går igång på polygoner och pixlar få göra det och så kan han själv spela "Min häst och jag".

Utloggad D Gr8 Alexz

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 204
  • XBL GT: D Gr8 Alexz
« Svar #3 skrivet: februari 14, 2010, 22:47:47 PM »
tror han verkligen att ha kommer att "få til det" NU EFTER DENNA CENSURERINGS ARTIKEL???

asså fattar inte vad vissa har med spelrecencering att göra med...

nä AFTONBLADET.. tacka vet ja playboy, gamezone, play, auto motor sport, aktuell rapport, m.m. inom genren :D
Racing aint a str8 line.  POWER is nothing without CONTROL. LEARN from other peoples misstakes, life is 2 short 2 make em ALL yourself. NO GUTS NO GLORY. FORZA4 spelare sökes...

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 943
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #4 skrivet: februari 15, 2010, 18:56:27 PM »
 NI skulle ha läst recensionen på Shadowrun som är ett väldigt kul spel med en hel del taktiska element. Men som bara går att spela online med. Annars får man köra med botar. Dett hade inte recensenten fattat och dömde ut spelet. Han hade nog inte internet...  :P