Det sköna är att folk som använder tex Xploder blir bannlysta från Xbox LIVE...
Jag har sagt det förut men säger det igen: SLOPA ALLA FORMER AV "MÄTNING" AV SPELANDET!
Utan siffror/stats/ratios - ingen anledning att fuska!
Tror tyvärr inte att det är så enkelt.
Om man har upplevt 8 bitars tiden exempelvis så fanns det redan då intresse för sparkoder till sista bossen med ditt och datt i arsenalen, bara för att "ochså" ha klarat spelet, eller för att klara spelet före den och den 
Vem minns inte månadens power player som utbasunerades i nintendo magasinet, redan då den bestod av ett par välvikta a4 och ett häftklammer.
Kan ju erkänna att man kört en del upp, upp, ner, ner, vänster, höger prylar när man spelade på sin lilla Kakburk NES. Personligen så får man tycker jag man får fuska hur mycket man vill. OM man gör det där det inte går ut över andra som inte vill deltaga i det. MIg skulle det inte göra något om något satt och körde autoaim i halo 3 i en privat lobby. Fine by me. Men inte ute bland andra som vill spela enligt spelets regler.
Alla har vi varit tolv bast och tyckt det varit häftigt att låsa upp allt och alla med några koder och knapptryckningar. Men online så NOPE.
OM man nu ska säga attd et är en fördel angående PC så finns det servrar där folk som vill modda kan köra. Men vad är problemet då? Joooo, alla andra moddar med och det är ju inte kul då för då är man inte överlägsen.
Det är det som jag tycker på något sjukt sätt är kul. När de kommer någon prestige 10 och suger balle och man leker honom av banan alt. en lvl 50 snubbe i Halo 3 som inte gjort mycket för mödan. Glömde jag nämna att de slutar spela den playlisten de nått max level i direkt? Hahaha..