Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Bionic Commando -rearmed  (läst 53 gånger)

Utloggad Pindaroz

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 188
Bionic Commando -rearmed
« skrivet: 24 augusti, 2008, 19:42:09 PM »
Hejsan alla boyz....

Var en riktig fanboi på tiden då det begav sig att man satt med sin nes och varvade bionic commando om o om igen... Nu har glocalnet sett till att jag inte har haft internet på 6 veckor (jag har telia, men glocalnet tog över det på eget initiativ utan att kunna leverera) så jag har inte kunnat ladda hem och kolla spelet...

Har någon av er testat? Några intryck? Åsikter?

Skall man skaffa och njuta nostalgi eller kommer man bara bli bitter på att man skall lämna gamla godinar i fred :P

Önskar eder alla en god kväll :)

Utloggad KluddKalle

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 505
    • karlbrannstrom.com
Re: Bionic Commando -rearmed
« Svar #1 skrivet: 24 augusti, 2008, 20:15:28 PM »
Har inte laddat ner och testat än. För min del så är det såhär: Gamla spel ÄR gamla...och nästan alltid så känns det gammalt.

Men vem vet, detta kanske är skoj. Har du spelat spelet förr så är ju chansen större att du kommer digga det.-
Ignorance is bliss

Utloggad Pindaroz

• Medlem
  • *
« Svar #2 skrivet: 26 augusti, 2008, 20:02:54 PM »
japp, tyvärr är det ofta så att gamla spel är just som du säger... man kanske bode låta det vila i frid.

Mentror inte jag kan hålla mig.... får nog sno åt mig några lediga timmar på söndagen o testa :)

Utloggad Pindaroz

• Medlem
  • *
« Svar #3 skrivet: 7 september, 2008, 22:45:28 PM »
tjaa, vet inte om någon är det minsta intresserad... men det skiter jag i :P

Jag laddade hem spelet! Det är... inte det bästa jag spelat, men det har kvar mycket av sin forna charm, det går snabbt, man får brassa en massa onda soldater! Jag älskar att svinga mig fram som en seedad chimpans skjuta vilt mot allt som rör sig och står still... eller bara råkar finnas ivägen...Så med två eller tre kvällar över och inget att spela, och 800 poäng över så kan jag jag o det varmaste rekomendera det... coop-läget e inte fel det heller :D

Önskar eder en trevlig söndagkväll!

/pin