Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Brink  (läst 2951 gånger)

Utloggad grottmannen

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 194
SV: Brink
« Svar #30 skrivet: 13 maj, 2011, 11:15:04 AM »
Är ändå lite sugen på detta trots ganska kassa recensioner här och var. Tänker dock vänta lite och se lite mer, online-lagget verkar ju vara ett massivt problem för tillfället.

Någon som har testat och vet hur det ligger till?

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #31 skrivet: 13 maj, 2011, 11:50:20 AM »
ONlinelagg vi nysläpp. Kan räkna upp ett antal spel i den kategorin. Bland annat Black Ops och Battlefield Bad Company 1 & 2. De två sistnämda var fan helt ospelbara i två veckor efter realese.. Känns som om det är vardagsmat, vilket är trist.

Utloggad grottmannen

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 194
« Svar #32 skrivet: 13 maj, 2011, 12:30:13 PM »
ONlinelagg vi nysläpp. Kan räkna upp ett antal spel i den kategorin. Bland annat Black Ops och Battlefield Bad Company 1 & 2. De två sistnämda var fan helt ospelbara i två veckor efter realese.. Känns som om det är vardagsmat, vilket är trist.

Black Ops tyckte jag inte var helt ospelbart, tyckte bara mest man flög ur matcher och partyn nån gång men inget direkt jättelagg. Däremot BC2 kan jag hålla med, riktigt dåligt av EA att inte ha ordentliga servers vid release.

Vad jag förstår så är det ju "host-system" i Brink vilket kanske ställer till det ytterligare. Dedikerade servers känns som ett måste idag.

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
« Svar #33 skrivet: 14 maj, 2011, 10:31:05 AM »
Vi får la se hur det går. Hann bara testa första banan igår och det var helsnurrigt.. haha visste knappt var jag var.  :P

Utloggad Tabbe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 145
« Svar #34 skrivet: 14 maj, 2011, 12:31:03 PM »
Spelet e kul, men håller med Honko om den urkassa AI:n som medhjälpare.
Variationen på gubbarna är en frisk fläkt och gillar hur man kan pilla med tillbehör till vapnen med.

Deras Parkour var inte mycket att hänga i julgranen.

Kan tänka mig att det är riktigt kul om man är några stycken och spelar ihop, solo är det väldigt ansträngande.

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
« Svar #35 skrivet: 14 maj, 2011, 13:58:22 PM »
Ja, det är lite ansträngande att köra själv. Man har precis hackat en terminal och behöver assistans. Nej då springer de och ska ta över nån command post istället..  ;D

Men kan bli skitkul om man är ett gäng.  :)