Jo jag tror bara det har blivit ett namn bland folk att kalla den slim för att det är enklare. Deras egna namn är väl bara xbox 360 250GB har jag för mig? Vilket är lite förvirrande för superelite eller vad den kallades hade ju också 250GB.
Jag är i allafall också sugen på en ny, inte för att jag behöver direkt. Men hade varit kul med en tystare box och även större Hd då jag är dålig på att avinstallera de spel jag inte spelat på ett halvår.
Däremot skulle jag hellst vilja ha kvar min gamla box så jag kan köra transferkittet över rubbet, annars är jag rädd att jag glömmer något. Har massor av dlc till RB och GH och jag håller själv inte ordning på allt då det är lite olika vad det heter och ligger. Att kopiera över allt till 2-3 usb minnen (som man då måste fixa på något sätt) för att sedan göra ett inbyte och ha formaterat om sin gamla disk och bara ha materialet på usb minnen känns scary

Nej det blir nog till att vänta till jul i allafall, vet någon hur det funkar med transferkittet mellan en gammal hd och en ny förresten? Det är väl olika kontakttyper på de diskarna.