Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Unlocks sparas inte  (läst 342 gånger)

Utloggad Slayer Panda

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 8
Unlocks sparas inte
« skrivet: 12 juli, 2010, 21:50:06 PM »
Har äntligen fått tummen ur och skaffat bc2.. Lite sent :-) Märker att jag har missat ett grymt spel. Men nu till mitt problem. Hoppade in för andra dagen i dag och märkte att mina unlocks var borta från första gången jag spelade. Och nu när jag loggade ut så verkar de inte ha sparats nu heller. (Om jag kollar i menyn under "weapons and unlocks") . Vad är det som händer? Någon annan som varit med om detta? Vet att på PC så var man tvungen att spela på rankade servrar i de äldre battlefield spelen. Men de finns väl inget sånt på Xbox?

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
SV: Unlocks sparas inte
« Svar #1 skrivet: 12 juli, 2010, 22:35:01 PM »
Hade det problemet i början när jag spelade med. Men de kom tillbaka efter att jag startade om spelet. vet inte om det är något med deras vackra servrar som är konstigt.. eller nåt..  :P

Utloggad Mjr Malfunction

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 563
SV: Unlocks sparas inte
« Svar #2 skrivet: 13 juli, 2010, 15:22:35 PM »
Vet att på PC så var man tvungen att spela på rankade servrar i de äldre battlefield spelen. Men de finns väl inget sånt på Xbox?

Jo du måste spela rankat för att få behålla dina vapen o grejer som du låst upp.
När du spelar privat låser du upp, men det sparas inte.
Bara att sätta igång och harva eller ta genvägen och köpa dig fri.
Tror varje vapenklass går att köpa för 560 MSP eller nått (såg detta på marketplace på via datorn).
Pussiljumsken o granatsplitterihåret
Mjr M a.k.a. Jörgen