Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Medal OF Honor  (läst 1676 gånger)

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
SV: Medal OF Honor
« Svar #45 skrivet: 15 oktober, 2010, 08:41:45 AM »
Det är dock riktigt ynkligt att en Playgroup bara består av fyra platser precis som BC2's squad.
Bara för att man ger sig ut i en Playgroup så finns det INGA garantier för att alla hamnar i samma lag.
.
Det som retar mig mest är att Hardcoreläget har rotation på de olika spelsätten, du kan INTE välja
själv vilket spelsätt du vill ha.
Att spela privatmatch kan ni glömma för det går inte i MoH.

Ja, det där är fullkomligt obegripligt! Jag har sagt det förut och säger det igen: JAG vill bestämma hur JAG ska spela och med vem jag spelar! Det ska inte nån programmeringsnörd i Coca-Cola bottnar göra!  >:( Jag kan visserligen ha lite förståelse för att man vill fylla upp servrarna och därmed inte tillåta små privatmatcher, men att inte kunna ha ett helt lag av polare är ju enbart korkat!!! Och att man hamnar i nån sabla rotation om man nu råkar vilja spela Hardcore är ju lika dumt! Men å andra sidan kräver ju Coca-Cola nördarna som utvecklar CoD att jag måste pina mig igenom timmar av ADHD-mode innan jag ens kan testa Hardcore och det är inte mycket bättre...

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
    • Xboyz.se
« Svar #46 skrivet: 15 oktober, 2010, 08:50:17 AM »
Satt och kollade på den dokumentär om Gröna Baskrarna i Afghanistan på TV igår och en fråga dyker upp direkt: har utvecklingsteamet gjort någon som helst research innan detta spel? Fast det är klart, inte många jänkare skulle köpa detta om spelet handlade om att åka jeep i 3 km/h i fem timmar för att dela ut radioapparater och choklad samt göra rektalundersökningar på 80-åriga gubbar och på hemvägen bli sprängd i småbitar av en IED. Men man hade ju kunnat få terrängen rätt iaf och kanske NÄMNT hur Talibanerna egentligen bedriver krigföring... I dokumentären såg man inte så värst många Talibaner komma stormande över öppen terräng som engelsmännen under slaget vid Somme direkt...  :o

Utloggad halkan

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 118
« Svar #47 skrivet: 15 oktober, 2010, 10:54:46 AM »
Har ni både Battlefield och Call of Duty i hyllan och ligger lite nätt i plånboken så behöver ni
inte lägga ut 400:- spänn på detta, men det är min högst personliga åsikt.

Och jag håller med. Det blir att lira igenom kampanjen och sen satsa på ett inbyte medans man fortfarande kan få mer än 30 kr för det.

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1390
« Svar #48 skrivet: 15 oktober, 2010, 12:12:22 PM »
Haha, börjar de negativa tongångarna redan höras?  ;D

Utloggad halkan

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 118
« Svar #49 skrivet: 15 oktober, 2010, 12:30:58 PM »
Haha, börjar de negativa tongångarna redan höras?  ;D

Ja, alltså, spelet är helt ok, men det fyller liksom inget tomrum och känns onödigt som komplement.

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
    • Xboyz.se
« Svar #50 skrivet: 15 oktober, 2010, 14:29:39 PM »
Som jag skrev i recensionen: Jag hade förväntat mig mer! Nä, jag tror mer på Vietnam Packen till BFBC2 online...

Utloggad Pson Rex

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 207
« Svar #51 skrivet: 15 oktober, 2010, 15:33:32 PM »
Det tog mig max 4 timmar att spela igenom kampanjen på Hard, så enligt mig är inte detta spel ett fullprisspel. Kampanjen i sig var inte så dåligt, förutom att den var så himla kort, den borde vara minst det dubbla. Sedan jag tyckte det var löjligt när en General i kostym i Washington säger hur de ska kriga, samt att det var alldeles för lätt att göra HS.

Styrningen tyckte jag om i SP, tex att man kan "leana" och dubbeltap på Y så byter man till pistolen.

Det är ju synd att de inte släpper Frontline i HD till xboxen.

Utloggad Dynamit-Harry

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 373
  • Sicken jäkla smäll!
« Svar #52 skrivet: 16 oktober, 2010, 10:33:26 AM »
Jag har inte ens startat SP, det får bli när jag kommit igenom HALO:Reach-kampanjen. Dock körde jag ett par timmar i går kväll i MP och det var en positiv överraskning!
[xblgt]Dynamite Harry[/xblgt]

Utloggad Patrila

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 108
  • Ha det sköj!!!
« Svar #53 skrivet: 16 oktober, 2010, 21:26:52 PM »
mmm har köpt HALO: Reach precis & jag siktar även på black ops...Så detta spel skaffar jag mig inte om jag inte råkar få oerhört gott om pengar....
[

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #54 skrivet: 16 oktober, 2010, 23:57:53 PM »
Jag hoppar över detta jag med. Snart kommer ju Fable 3 med såg jag!  :D