Författare Ämne: Medal OF Honor  (läst 273 gånger)

Utloggad Subita

• Sr. Member
  • Antal inlägg: 404
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
    • Visa profil
Medal OF Honor
« skrivet: juli 15, 2010, 17:26:56 »
Vad tror ni om detta? MP betan ser ju riktigt kul ut om man gillar CoD och Bad Company.. eh vilka gör inte det.  :P Dice som fixar Mp och två olika motorer i spelet. Frostbite i MP och Unreal (?) i SP.

Operating directly under the National Command Authority, a relatively unknown entity of handpicked warriors are called on when the mission must not fail. They are the Tier 1 Operators.

Over 2 million Soldiers, Sailors, Airmen and Marines wear the uniform. Of those, approximately 50 thousand fall under the direct control of the Special Operations Command. The Tier 1 Operator functions on a plane of existence above and beyond even the most highly trained Special Operations Forces. Their exact numbers, while classified, hover in the low hundreds. They are living, breathing, precision instruments of war. They are experts in the application of violence. The new Medal of Honor is inspired by and has been developed with Tier 1 Operators from this elite community. Players will step into the boots of these warriors and apply their unique skill sets to a new enemy in the most unforgiving and hostile battlefield conditions of present day Afghanistan.

There is a new enemy. There is a new war. There is a new warrior. He is Tier 1.

Vädigt likt Cod i MP  :o

Medal of Honor - Beta Demo Gameplay
Fps på dator är för folk som inte kan sikta..

[url=http://prof

Utloggad El Hadji

• Administrator
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 1455
    • Visa profil
    • Xboyz.se
SV: Medal OF Honor
« Svar #1 skrivet: juli 15, 2010, 20:16:37 »
Är det bara jag som känner KOM PÅ NÅT NYTT FÖR H-E!!!? För det här ser mer ut som nya banor till MW2 än som ett nytt spel... Eller? Det verkar ju heller inte som om saker och ting går sönder av explosionerna - något som borde vara standard efter BFBC - eller missar jag nåt här? T.o.m nästa Assassins Creed kommer ju att få förstörelsebara omgivningar. Sedan har jag en fråga: Kommer detta MoH vara av "one-man-army" stuk precis som tidigare spel en genren?

Jag längtar efter ett spel där jag kan spela som en bibelbrännande rysk-vietnamesisk-arabisk nazisttaliban och som får ge inavlade finniga och bortkomna amerikanska soldater ordentligt på nöten. Allt detta amerikanska flaggviftandet börjar bli lätt tröttsamt! Har man från spelutvecklarnas sida missat alla coola specialförband från andra nationer? SBS, SAS, KSK, Vympel, Spetsgruppa A, Falcon, Flygande Drakarna... Det KRYLLAR av förband som är både coolare, hårdare och bättre utrustade än jänkarnas Coca-Cola Cowboys!

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad Subita

• Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: juli 15, 2010, 20:58:09 »
Haha det är ju sant..  :P

Är väl därför jag själv inte gillat MoH, när de kört stenhårt på one man army grejen.

Men vad tusan man kan ju lira som Talibaner, ,det är alltid något. But I see your point.

Inloggad TRUCKERSMAJKEL

• Xboyz Veteran
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 734
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: juli 15, 2010, 22:18:46 »
Är det bara jag som känner KOM PÅ NÅT NYTT FÖR H-E!!!?

Nä, jag är rädd för att vi för en gångs skull är överens... :O
Prepare for the zombieoutbreak.

Utloggad KluddKalle

• Xboyz Veteran
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 504
    • Visa profil
    • karlbrannstrom.com
« Svar #4 skrivet: juli 25, 2010, 16:39:10 »
Har inte hunnit testa det så mycket men spontant känns det som ett oerhört onödigt spel, inte nödvändigtvis dåligt men helt klart blekt i jämförelse med de spel som det kopierar. Allt är bättre i BFBC2 så varför byta?
Ignorance is bliss

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 789
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: juli 25, 2010, 21:48:15 »
Jag har alltid gillat medal of honor serien men måste faktiskt hålla med er andra här. Det ÄR inget nytt, tyvärr. MW2 är jag urless på, BFBC2 är jag också rätt less på och nu kombinerar de dessa två. Tror inte det blir speciellt bra faktiskt. Tyvärr. Tänk om de kunde lägga energi på att göra ett hejdundrande flygspel istället!  ;D

Utloggad El Hadji

• Administrator
  • Hero Member
    • Visa profil
    • Xboyz.se
« Svar #6 skrivet: juli 26, 2010, 12:13:13 »
...eller ett riktigt bra WWII spel. Eller vad som helst där man inte fokuserar på jänkare...

Utloggad Subita

• Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: juli 26, 2010, 12:45:30 »
...vilket måste vara ett riktigt bra genomtänkt lir. mest p.g.a majoriteten av de som köper spelen är just jänkare..

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 789
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: juli 26, 2010, 17:52:13 »
jänkarna måste väl för fasen också tröttna på att alltid vara bäst och mest macho? eller vid närmare eftertanke.... nä..kanske inte.

Varför inte ett spel som avhandlar Finska vinterkriget? Det hade JAG iaf tyckt hade varit väldigt intressant. Eller som ni andra föreslår, en soldat eller soldater på axelmakternas sida i WW2.

Utloggad Knotan

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 74
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: juli 27, 2010, 19:19:29 »
Jag väntar på ett arcade spel från DICE baserat på Dacke fejden..

annars så tror jag att en stor del av anledning till att man alltid får vara jänkare är att den genomsnittslige spelare vill "vara" en (god) macho vinnare..

Utloggad Subita

• Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: juli 29, 2010, 14:42:27 »
Vill inte verka svinig. Men om man vill ha en beta nyckel så förboka spelet så får man en nyckel. Inte så att man behöver köpa det.  :P

Utloggad LEJONEL

• Full Member
  • Antal inlägg: 142
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: juli 29, 2010, 16:57:19 »
Vill inte verka svinig. Men om man vill ha en beta nyckel så förboka spelet så får man en nyckel. Inte så att man behöver köpa det.  :P

Humm betalar man inte spelet direkt om man förbokar?  :o

Utloggad Subita

• Sr. Member
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: juli 29, 2010, 17:17:35 »
Nej då, tror det funkar på Game och på nätet är det bara att avbeställa sen när man fått koden. de skickar den när man bokat på mailen. vad jag fick höra så verkar de skita i om de bokat. En kille jag spelade med hade fått förfrågan om han ville ha några fler koder. Så han fick tolv..  :o

Utloggad El Hadji

• Administrator
  • Hero Member
    • Visa profil
    • Xboyz.se
« Svar #13 skrivet: juli 30, 2010, 12:10:50 »

annars så tror jag att en stor del av anledning till att man alltid får vara jänkare är att den genomsnittslige spelare vill "vara" en (god) macho vinnare..

Macho? Njae... jag vet inte riktigt...

Utloggad Knotan

• Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 74
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: juli 30, 2010, 12:40:32 »
Jodå..
 Man ser ju tydligt på bilden att det är Lara Croft och Masterchief från Halo i sin vanliga uniform:)

© Xboyz.se 2010