Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Achievements  (läst 336 gånger)

Utloggad Fkavipela

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 575
  • Jonas
"The castle Antrax?!"

Utloggad Newbie Kenobi

• Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 431
  • Growing old is inevitable, growing up is optional!
SV: Achievements
« Svar #1 skrivet: 28 februari, 2011, 09:16:39 AM »
Ha ha, så sant så sant... Bra film!

Jag spenderar på TOK för mycket tid på att försöka att låsa upp (egentligen helt värdelösa) achievements att jag totalt fastnar i en del spel...

Alltså, i slutändan, vem bryr sig egentligen att man dödat 398 påfåglar med en motorsåg utan bensin??? Nobody! :P

Man borde egentligen bara gå vidare till nästa spelupplevelse istället för att sitta och mjölka ur ett spel som redan är slutspelat...

Sen finns det ju som sagt achievements som inspirerar, som A Monument To All Your SIns i Halo: Reach där man ska klara hela spelet ensam på Legendary Difficulty. Det tyckte jag var svårt i alla fall, och det tycker jag personligen ändå är en achievements som erbjuder ett slags erkännande.
- Would you kindly...
Atlas, Bioshock

Utloggad Tuttosinistro

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 105
« Svar #2 skrivet: 28 februari, 2011, 11:52:30 AM »
Jag håller med. Det är ganska meningslöst, men jag tycker att en del i av att klara ett spel är att försöka få 100% :)

Kollar alltid igenom vilka som finns innan jag börjar spela ett nytt spel. På så vis kan man få några "gratis" när man spelar igenom spelet.

Utloggad Newbie Kenobi

• Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 431
  • Growing old is inevitable, growing up is optional!
« Svar #3 skrivet: 8 mars, 2011, 11:57:46 AM »
Ja 100% ser alltid sjukt najs ut :P

Synd bara när det kommer till titlar som Halo och Gears of War som bara vore en hädelse att inte spela, där det finns online multiplayer achievements... Mycket kan jag, men inte lira multiplayer :P

Där är jag så benhårt kass att de achievementsen får snällt vara olösta :(
- Would you kindly...
Atlas, Bioshock