Man börjar få lite skinn på näsan nu. Man har accepterat att bollen inte landar "exakt" där man vill. Det blir några + rundor och det är bara att tacka och ta emot.
Ibörjan är det en pina, jag missade till och med att kvalificera mig till pga första försöket och jag slet mitt hår i bitar.
”kanske man ska ta och ändra till amatör bara för att levla upp min gubbe lite? – NEJ” Jag spelar inte så, det är inte jag. Svåraste nivå direkt och hela vägen, inga enkla lösningar utan man ska pinas varenda sekund.
Spelet har fått en ny svårighets grad, och jag gillart.
Jag knäpper mina händer och gnider dom samtidigt som jag tänker på hur jag ska göra med inställningarna i år.
Ryktet på stan säger att Da Thonka och Emilio von Dark smider planer på att errövra Touren här på xboyz, och i samma besked säger vår egen mästare demiko att han funderar på att lägga klubborna på hyllan, i alla fall i denna turnering. Även Zapp är osäker. Nya ansikten börjar synas, och visa intresse men kommer dom att delta eller går dom vika inför dom svåra inställningarna. Greklive visa stor styrka och är fortfarande intresserad att fortsätta, ska han bli vår nya champion?
Ja som sagt många frågetecken. Hade jag fått bestämma så hade det blivit väldigt intressant om alla kunde stanna i år, och att min gamle gut, Vince kom tillbaka. Men det verkar svårt att få ihop ett gäng och att få dom att stanna kvar. Det kanske är mig det är fel på?
Upplägget i år har ju fått en liten ansiktslyftning, och det ska den ha. För den har varit lite lam på sistonde. Det räcker inte riktigt med att spela en gång i månaden, det måste vara mera aktivt. Kommer ni ihåg i början när vi spela slowplay fyra kvällar i rad, det var match det.
Nya uppläget i år är att vi spelar Live Tournament varje Tor-Sön, notera i reglerna att man får ändast spela en runda per dag (som vi gjorde förr) för att kunna vara med i poäng kampen. Är du sugen? adda min gamertag och spela efter reglerna så är du med. Svårare än så är det inte.
Våra ordinarie turneringar går som vanligt en gång i månaden, fast då slåss vi om lite högre poäng. Som vanligt dyker information upp veckan innan start, där möjlighet till anmälan kommer att finnas.
Jag hoppas på en intressant säsong med många goa kvällar framöver, Anmälan till The Players Championchip 9-15 Maj kommer att finnas uppe på forat imorgon kväll, samt så kommer premiären för live tournament spelas helgen innan, så håll ögonen öppna och logga in ett par gånger om dagen så att ni inte missar någon viktig information. Frågor kan ställas nu och kommer att svaras direkt.
Annars om allt är solklart så kan jag här och med öppna portarna till ännu en intressant säsong.
Stort tack till Xboyz Gubbarna som låter mig hållas på detta underbara samhälle på nätet.
NU KÖR VI !!!
XBTW Tour (Den enda svenska ladder turnering för Tiger Woods Xbox360)