Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Gears of war 2  (läst 274 gånger)

Boomer

• Gäst
Re: Gears of war 2
« Svar #15 skrivet: mars 13, 2009, 21:15:11 PM »
spelar man mycket (några timmar om dan) så kör dom jag känner varannan vecka. jag spelar en del och rensar en gång i månaden eller när saker inte stämmer som tex buggar

Boomer

• Gäst
« Svar #16 skrivet: mars 28, 2009, 20:06:02 PM »
spelade precis igenom dom nya snowblind banorna man snällt fick av xboys och dom är bra gjorda. lite av sniper/hammer banor känns det som

Tack för koden boss
« Senast ändrad: mars 28, 2009, 20:08:25 PM av Boomer »

Utloggad Pindaroz

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 188
« Svar #17 skrivet: april 12, 2009, 07:54:32 AM »
Ber om ursäkt att jag laggar lite :P

Nu har jag oxo tagit nött de nya banorna lite! Grymt kul!

Tänkte bara kolla med er andra xboyzare som lirar GoW vilken level ni har uppnått. Har inte helt hajjat vad som gör att man ökar i level... är det scoren eller beroende om ens lag vinner? Var iaf trevligt att de utökad från 5 grader till 100. Känns lite mer nyanserat... Själv kom jag upp till level 2 i förrgår för att snabbt demoteas ner till level 1 igen *garvar*.  jaja, tänkte nöte lite under dagen så är någon sugen så hojta :)

Utloggad Faal-San

• Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 274
  • Be happy dammit!!
« Svar #18 skrivet: april 20, 2009, 14:19:05 PM »
Om ni har någon plats ledig när ni ska lira så kan ni invita mig, ska försöka ta mig upp i level 25 i alla fall (ligger på 16 nu).
Det är ju alltid roligare att ha ett gäng svenskar att lira med iställe för ett grupp slumpmässiga nissar som tror lagarbete stavas "jagarbete". Samt också att chansen för att få bra host är 50%  :D

Utloggad Fierce_Swe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 132
« Svar #19 skrivet: maj 01, 2009, 11:37:46 AM »
Det här är nog det värsta skitspel jag överhuvudtaget spelat online! Host advantage och lagg. Mer frustrerande spel går nog inte att hitta. Bra singelplayer dock!

Utloggad Dynamit-Harry

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 373
  • Sicken jäkla smäll!
« Svar #20 skrivet: maj 07, 2009, 08:40:31 AM »
Jag har inte testat det "public" ännu, men jag och Krossaren körde Horde igår kväll och det var sällsynt ballt.

Jag skall erkänna att jag dragit mig för att köpa GOW2, men det var väl investerade 299 pix. Riktigt skoj alltså. Synd om online-läget suger, det skulle annars vara roligt om vi kunde dra ihop ett gäng Xboyzar och köra "fånga-köttflaggan" någon kväll...
[xblgt]Dynamite Harry[/xblgt]

Utloggad CRILLE66

• Xboyz Veteran
  • Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 170
« Svar #21 skrivet: maj 07, 2009, 08:51:02 AM »
Har kört båda GOW i kampanjläget. Båda var riktigt coola spel. Har aldrig kört onlineläget men det skulle vara kul att testa.