Välkommen!
Citat från: D Gr8 Alexz skrivet 5 juli, 2011, 12:28:51 PMvälkommen till krysspöjkarna... synd att du inte lirar forza med tanke på ditt motor intresse... välkommen iaf.. Tack Jag har Forza 3 och brukar lira ibland men bara offline/karriär, har testat online med kompisar som bara kör drifting och det var inte så lockade. Jag ser fram emot Forza 4 på kinect.
välkommen till krysspöjkarna... synd att du inte lirar forza med tanke på ditt motor intresse... välkommen iaf..
Citat från: Lias08 skrivet 5 juli, 2011, 14:28:57 PMCitat från: D Gr8 Alexz skrivet 5 juli, 2011, 12:28:51 PMvälkommen till krysspöjkarna... synd att du inte lirar forza med tanke på ditt motor intresse... välkommen iaf.. Tack Jag har Forza 3 och brukar lira ibland men bara offline/karriär, har testat online med kompisar som bara kör drifting och det var inte så lockade. Jag ser fram emot Forza 4 på kinect. jag kör 99% racing och kör bara för att det är så kuul och avkopplande... har inget emot att sladda ibland men som sagt... sen kan man köra efter fkavipelas pipa med sjukt roliga events och upplägg om du känner för att krypa ut på racerbana hojjta till kan även bistå med tips och tunes m.m.
Citat från: Rakhim skrivet 5 juli, 2011, 15:22:33 PMVälkommen! Tackar Såg att din Evo på Garaget, mycket snygg och clean jämfört med många andra hemma stylade bilarna därinne. Jag var också medlem där för några år sen men valde att avsluta mitt konto eftersom Garaget förvandlades till dejting sida och fler o fler fjortisar hittade dit.
Citat från: Lias08 skrivet 5 juli, 2011, 15:36:03 PMCitat från: Rakhim skrivet 5 juli, 2011, 15:22:33 PMVälkommen! Tackar Såg att din Evo på Garaget, mycket snygg och clean jämfört med många andra hemma stylade bilarna därinne. Jag var också medlem där för några år sen men valde att avsluta mitt konto eftersom Garaget förvandlades till dejting sida och fler o fler fjortisar hittade dit. Ja visst har det blivit så, men jag använder mest bara Garaget för en gratis plats att lägga upp bilder på, hehe Vad rattar du runt i för bil? Och tack för komplimangerna på kärran