Whaaat??
Condemned har jag sett i hyllorna hos både Game och GameStop! Skitsnack från deras sida att de inte skulle ta emot det!
Man har mycket tid att kika på sådant som lattefarsa på heltid under sommaren

Och japp, spel köpta utomlands ska gå att byta in, bara de är i PAL-format. Och PAL-format vet du att de är om de går att spela på din konsol. Jag säger detta med 99.999% säkerhet, sedan kan de ju alltid dampa och dra en Condemned på dig...

Det går nog heller inte att SE på ett spel om det är köpt i Sverige eller utomlands, säg England från zavvi.com eller play.com. Faktum är att troligen är dina spel du köper här hemma i Svedala från samma leverantör som de engelska sajterna använder.
Det är NTSC-formatet du ska akta dig för då de bara funkar på amerikanska konsoler. Kanske japanska med, eller om de har ytterligare ett tredje format...
Jag skulle inte vara orolig för att köpa spel utomlands på två sidor som Xboyz-medlemmar rekommenderat. Jag ska fortsättningsvis kika på Zavvi.com och Play.com när det är köpdags. Assassins Creed: Brotherhood var typ 150kr billigare där till exempel. "Nackdelen" är att det tar ca 10 dagar för leverans, och OM farbror Posten slarvar bort skiten måste det gå 21 dagar innan de börjar leta efter det. Så det innefattar ju lite väntetid, men tid är pengar

Hoppas det svarade på din fråga
Edit: som en parentes kan jag ju också tillägga att man oftast får mer för sina spel om man säljer dem begagnat till privatpersoner på typ Blocket. De gånger jag skulle kunna tänka mig att byta in spel hos typ Game och GameStop är för att få inbytesrabatt när man köper spel på releasedagen. Läs Skyrim