Läste denna insändare precis i Metro Stockholm

Ha ha, en del folk alltså, de borde spärras in för sin egen säkerhet
"Spelen är för våldsamma!
Jag tycker att spelen nu för tiden är för våldsamma. Barn har börjat med spel som Call of duty och Black ops. Jag tycker man ska höja åldern till 30 år eller ta bort de våldsamma spelen. Alla borde sluta spela och göra sina läxor eller gå och jobba.
MR X"HA HA HA HA! Vilket jävla spån! Garvade så folk omkring mig undrade om det var mig det var fel på
Call of duty och Black ops? Vill man klaga så får man det. Inte för att det är säker att någon annan vill höra på vad man klagar på, men då får man fan kolla sina källor först!
Höja åldern till 30? Ja, för DET är ju en bra idé! Sedan inga körkort förrän 45, bolaget vid 60, och rösta ska vi fan inte prata om!
Ta bort våldsamma spel? Yes! Sedan kör vi kollektiv avrättning på Dolph Lundgren, Sylvester och Arnie så det inte blir några fler våldsamma filmer heller. Van Damme och Stephen Segal kan vi skona för det är ingen som tror på dem ändå
Alla borde sluta spela och göra sina läxor eller gå och jobba? Ja antingen borde denna MR X göra sina läxor som att kolla vad han klagar på eftersom han är lika mentalt utvecklad som en papperspåse, eller skaffa sig ett jobb och sluta leva på sin mamma. Gå och jobba kanske inte vore någon dum idé heller, kanske nere i någon kloak där vi slipper se han. Och så att han inte har tid med fler dumma insändare!
Ha ha ha, världen är så full med puckon! Skön underhållning är det iaf