Xboyz.se - Not Found

Författare Ämne: Nån som lirar klan?  (läst 398 gånger)

Utloggad Nightportier

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 31
Nån som lirar klan?
« skrivet: 11 oktober, 2011, 05:41:16 AM »
Tjo.

Tänkte kika in här o kolla om det är någon i denna tråd som kör med klan eller är alla här typ solo?

Har några polare som jag kör med men de tenderar att spela fler spel vilket resulterar i att jag oftast sitter själv i GoW3.

Har visserligen gjort en del redan men har fortfarande 4p-coop kampanj, Horde-insane och Beast-insane kvar så det finns en del förutom MP för mig.

Så, är det någon/några som vill ha med en stofil som tycker det är väldigt skoj med GoW så är det bara att skrika till. Kan ju tjöta lite på Live om ni vill veta mer om mig, annars ska nog det mesta stå i min profil här på Xboyz.se :) Har samma nick på Live som här fö.

MVH Rikard

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
SV: Nån som lirar klan?
« Svar #1 skrivet: 11 oktober, 2011, 08:43:37 AM »
Alltså klan är lite för p12:or.. tycker jag i alla fall.  :) Nu är man mer ett löst gäng som spelar ihop för det är kul men ändå vill vinna. Utan att sitta och passa tider och annat dravel.  :)

Bättre ett reävashot på Tryckers än en truckers i reäva!  :o.....  ;D

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
« Svar #2 skrivet: 11 oktober, 2011, 12:23:23 PM »
Xboyz började ju som en klan en gång i tiden men i takt med att man blev äldre, familjen (och midjemåttet) växte blev det svårare att få tid med klanspelandet. Dessutom spreds polarna ut på lite för många spel...

Och det är där Xboyz nu kommer in i bilden: som en samlingspunkt för oss som vill lira sociala/teambaserade spel men som inte riktigt har ork att passa träningstider och fila på K/D-ration. Ser man nån "Xboyzare" online som lirar en spel man gillar gate-crashar man partyt och frågar om det finns plats - och oftast finns det utrymme.

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad Lord Honko

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 986
  • a.k.a Spelgubben
« Svar #3 skrivet: 11 oktober, 2011, 12:51:05 PM »
Ordet klan klingar lite illa för mig. Känns för uppstyrt och seriöst för att passa mig just nu. Jag är gärna på och lirar lite GoW3 horde/beast/Co-Op/MP någon dag. Men spelar för stunden väldigt sporadiskt i mån om tid. Är ett gäng härifrån Xboyz som lirar ganska mycket GoW3 just nu så det borde alltid finnas spelmöjligheter i stort sett varje kväll :)

Skriv en hojt i "Skrik-lådan" http://www.xboyz.se/forum/index.php/topic,2182
eller i "spelkalendern" http://www.xboyz.se/forum/index.php/board,14.0.html
för att efterlysa folk att spela ett visst spel med :)

Utloggad SickGeneration

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 115
« Svar #4 skrivet: 11 oktober, 2011, 19:50:52 PM »
Inget klan-spelande för min del, men lirar rätt ofta både själv och med några polare.
Det är bara att höra av dig om du vill haka på.
Jag är aningen yngre än resten på xboyz.se, men än är det ingen som klagat på mig :P

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #5 skrivet: 11 oktober, 2011, 20:11:46 PM »
Så du är bara 35+ alltså Sick?  ;D

Utloggad SickGeneration

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 115
« Svar #6 skrivet: 11 oktober, 2011, 20:31:22 PM »
Hahaha.
Dra av 10 år till så kommer du rätt :P

Utloggad Nightportier

• Medlem
  • *
« Svar #7 skrivet: 24 oktober, 2011, 23:31:37 PM »
Klan var kanske att ta i, men skriklådan som kom på förslag kan ju vara en bra grej. Vill ha lite fler bekanta att spela med.

Är själv till åren kommen och jobbar varannan vecka så är inte så regelbunden jag heller. Blir mycket ena veckan och mindra andra. Måste nog bara ta mig förbi min invanda comfortzone och ta kontakt med fler folk och då verkar denna community passa bra :)

Bli inte rädda om ni får konstiga ansökningar på Xbox-live inom en snar framtid, är bara lilla jag som söker skönt folk att lira med.

MVH

Utloggad dawez77

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 176
« Svar #8 skrivet: 27 oktober, 2011, 13:31:27 PM »
Nog är vi några som spelar detta spel dagligen alltid, åtminstone 2-3 år till framöver...

Jag skyller för övrigt min xboyz frånvaro på allt nagelbitande det sista året innan release, nu är som sagt väntan äntligen över :)

Utloggad Nightportier

• Medlem
  • *
« Svar #9 skrivet: 28 oktober, 2011, 14:53:50 PM »
Nog är vi några som spelar detta spel dagligen alltid, åtminstone 2-3 år till framöver...

Jag skyller för övrigt min xboyz frånvaro på allt nagelbitande det sista året innan release, nu är som sagt väntan äntligen över :)

Om ni inte har emot lite sällskap och behöver en Lancer som backar upp så får du mer än gärna lägga till mig på Live. Horde/Beast/Versus, jag är med på allt.

Nick på Live är samma som här för övrigt, Nightportier.

Utloggad Glassgubben

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 4
« Svar #10 skrivet: 10 januari, 2012, 03:41:53 AM »
Jag är gärna med o lirar Gow 3 på kvällar o helger. Vad för sort spelar inte så stor roll, vill gärna ta mig igenom alla 50 vågorna i horde 2.0 nån gång både på normal och högre svårighetsgrad. Gäller även Beast.

Lägg till mig om ni har lust att spela. Min gamertag är GlassGG.

Utloggad grottmannen

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 194
« Svar #11 skrivet: 19 januari, 2012, 09:14:21 AM »
Addar dig glassgöbben, spelar i stort sett bara gears 3.
Har du alla dlc som släppts?

Utloggad Bigsmile

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 2
« Svar #12 skrivet: 17 mars, 2012, 22:48:39 PM »
Jag är faktiskt intresserad av att köra klan men sen när man tänker efter så kanske man inte har så mycket tid till det.

Men jag vill gärna spela lite gow 3 så adda mig bara.

Gamertag: Bigsmile92