Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Vem Våga VÄGRA Battlefield 3!!!?  (läst 1120 gånger)

Utloggad grottmannen

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 194
SV: Vem Våga VÄGRA Battlefield 3!!!?
« Svar #30 skrivet: 24 november, 2011, 19:46:52 PM »
"Det skall vara kul att spela, inte frustrerande"

Kan inte annat än hålla med fullt ut. Är också sjukt sugen på Saints Row även om jag inte spelat något av dom tidigare, springer kanske och hämtar mig ett ex imorgon :)

Utloggad Gravling

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 90
« Svar #31 skrivet: 24 november, 2011, 19:50:28 PM »
Började också spela BF3 igen för ett par dagar sen, riktigt roligt var de nu när det fungerar.

Men de finns en sak som jag stör mig jätte mycket på, och det är hur "spawn" fungerar på T.D!
När matcherna startar är de ju bara vänta en sec så vet man att någon kommer just där, eller blir man skjuten i ryggen. I går var de en som startade på min rygg, det var så tight så ingen av oss såg vilken lag vi tillhörde, båda var nog säkra på att de var en lagkamrat.
Hoppas verkligen de gör något åt de.

Utloggad Mjr Malfunction

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 563
« Svar #32 skrivet: 24 november, 2011, 20:23:37 PM »
"Det skall vara kul att spela, inte frustrerande"

Kan inte annat än hålla med fullt ut. Är också sjukt sugen på Saints Row även om jag inte spelat något av dom tidigare, springer kanske och hämtar mig ett ex imorgon :)

Vill du ha mååååååååååånga härliga och roliga timmar framför boxen, skaffa 2an först och kör igenom det före 3an.
Pussiljumsken o granatsplitterihåret
Mjr M a.k.a. Jörgen

Utloggad Subita

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1029
  • Bakom huset framför dig till vänster!!
« Svar #33 skrivet: 25 november, 2011, 08:38:03 AM »
Synd att Majoren (och kanske fler av er) gav upp så tidigt, nuförtiden funkar squadplayen relativt bra, och en patch är på gång för att justera obalanser i spelet.

Jag har inte gett upp. Kom av mig lite utan min riktiga GT. Verkar ta en evighet för MS att ge tillbaka den :S Men efter det är det istort sett bara BF3 som gäller för mig :)

Du får ju ligga på lite! Ring supporten en gång om dagen i alla fall. :)
Jag tycker med att det är skitkul, det fungerar mkt bättre nu med. ;D

Utloggad larusso

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 25
« Svar #34 skrivet: 25 november, 2011, 09:44:39 AM »
jag är kvar, har bara spelat lite annat nu på slutet (Skyrim, Halo CEA, Forza 4)

Har du fått tag på snipercheevon ännu Larusso eller är du sugen nån kväll att nöta?

Nej, inte spelat detta co-op mission sen sist. Är definitivt uppe för att ge det ett, två, sjutton försök till :) I helgen kanske?

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1390
« Svar #35 skrivet: 25 november, 2011, 19:35:34 PM »
Jag ska iväg till frugan i helgen. Åter på Söndag så skulle vara då i så fall. :)