Xboyz.se - Not Found

Författare Ämne: Watch_Dogs, första intrycket  (läst 2812 gånger)

Utloggad Newbie Kenobi

• Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1584
Watch_Dogs, första intrycket
« skrivet: 9 juni, 2014, 10:51:14 AM »
« Senast ändrad: 11 juni, 2014, 14:50:48 PM av Newbie Kenobi »

FourFather

• Gäst
SV: Watch_Dogs, första intrycket
« Svar #1 skrivet: 9 juni, 2014, 11:30:32 AM »
Har du provat/råkat ut för Invasion. Vore intressant att höra dina åsikter om det. Trots att du inte är en multiplayer så är det väldigt integrerat online på sätt och vis. Förövrigt Jättebra initiativ!

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 3532
    • Xboyz.se
« Svar #2 skrivet: 11 juni, 2014, 13:04:07 PM »
Mitt inlägg jag postade häromdagen har ätits upp av servern... Ville bara säga - KANONBRA med en spontanrecension!

"Ceterum censeo Kinectum esse delendam"

Utloggad Newbie Kenobi

• Forumlegend
  • *
« Svar #3 skrivet: 11 juni, 2014, 14:48:30 PM »
Har du provat/råkat ut för Invasion. Vore intressant att höra dina åsikter om det. Trots att du inte är en multiplayer så är det väldigt integrerat online på sätt och vis. Förövrigt Jättebra initiativ!

Har testat lite Invasion-uppdrag" ett par gånger men inte riktigt kommit in i hur de fungerar eller vad exakt man ska göra. Men nu under E3 har jag faktiskt kört Twitch-appen i Snap och kört Online Street Racing medan jag lyssnat/tittat på konferenserna. Fungerar riktigt smidigt måste jag säga och är faktiskt ett kul inslag. Det är inte så mycket Versus Multiplayer som det kanske låter utan mer att du gör samma sak som du gör i spelet (jagar folk i biljakter, smyger efter folk, hackar folk) men nu gör du det mot en annan spelare istället.

Racingen var kul iom att man kunde vara upp till 8 spelare, jävlar vad vi gjorde kaoz med kringmiljön när man var fullt lag :)

Tänkte dock sätta mig ikväll och testa lite Online Tailing och Hacking och lära mig hur det funkar. Fungerar väldigt smidigt och sömlöst mellan singelspelandet och onlinedelen :)

Och tack :) Lovar detsamma med Destiny ;)

Utloggad Newbie Kenobi

• Forumlegend
  • *
« Svar #4 skrivet: 11 juni, 2014, 14:50:36 PM »
Mitt inlägg jag postade häromdagen har ätits upp av servern... Ville bara säga - KANONBRA med en spontanrecension!

"Nom nom nom nom..."

Tack :) Kommer ett inslag från Destiny med, med lite förhoppning kommer jag med i betan. Har kollat lite på Twitch på folk som streamar Alphan, både PvE och PvP och det kan inte bli 9 september fort nog ;D

Kanske att jag delar med mig av Assassin's Creed IV med när jag kommer igång med det :)