Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: SV: Dina favoritspel / nya spelköp  (läst 72 gånger)

Utloggad TobbeX

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 45
SV: Dina favoritspel / nya spelköp
« skrivet: 15 oktober, 2007, 18:45:38 PM »
Jadu Tobbe, trevligt inslag du gjorde, väldigt intressant! Jag läser själv dagligen på gamereactor, den sidan är helt ok om man vill hålla sig någorlunda uppdaterad.

Det varierar ibland om vilka spel man väljer att spela, det är lite fram och tillbaka.
Och om SP spel, så håller jag mer än gärna med Tobbe, för det är något jag tycker spelproducenterna glömmer numera, det är tydligen bara Online lägen de inriktar sig i, men visst en del spel har bra SP lägen men inte så många som det borde vara, lite synd.

Vad jag kommer att spela lite längre fram och som jag även spelar redan nu är fölrjande:

Spelar just nu:

- Resistance (PS3)
 - FIFA 08 (PS3)
 - Halo 3 tills vidare, brist av annat, tyvärr

Spel som kommer till min spelhylla:

- Tekken 5 Online (PS3)
 - Orange Box (360)
 - Army of Two (360)
 - Haze (PS3)
 - Killzone 2 (PS3)
 - Naruto Ninja (360)

Det kommer säkert komma fler, men detta är dem jag ser fram emot just nu.

Kul Vilsmyr att du äger både X360 & PS 3, kanske har lite mer öppen syn på spelen & plattformen, att allt inte bara handlar om Halo 3 & Achivements...    ;D

Japp, jag är väldigt nyfiken på - Army of Two, Haze, Killzone 2 oxå  ;D

Vad tycker du generellt om PS 3:an & spelet Resistance Fall Of Man ?
Jag tyckte RFOM var snäppet vassare än Gears Of War, på vissa ställen var det snyggare & framför allt bättre flyt i hela spelet.
En grej med RFOM var att 'historian' var klart den bästa man upplevt, gillade det svart - vita bilderna & denna kvinna som berättade allt... Grymt bra spel..  saknar det !

//  Tobbe

http://hazegame.uk.ubi.com eller mao vad f*n väntar du på ?