Xboyz.se - Tag Archive for "Gears of War 3"

Författare Ämne: Test Drive Unlimited  (läst 96 gånger)

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
Test Drive Unlimited
« skrivet: 29 oktober, 2007, 08:14:52 AM »
Följde era råd och köpte ett begagnat ex av TDU - mest för att junior hemma gillar bilspel - och jag måste säga att jag gillar det stenhårt. Lagom balans av realism och action för att passa min digitala körförmåga. Efter att ha kört Need for Speed är det en sann befrielse att slippa se alla dekaltrimmade riskokare med neonrör i avgasrören och istället kasta sig bakom ratten på en europeisk kärra lackad i orginalfärg och där fälgarna inte förfulas av spinners och annat skräp. Det som tilltalar mig mest är att hela spelet är som en enda stor multiplayer lobby: man glider runt tills man hittar nån kul typ att tävla mot i en skapligt realistisk värld med gott om olika vägtyper.

Bilarna beter sig också hyfsat realistiskt om än inte i Forza-klass, men vem bryr sig... Jag slipper skruva med skiten för att hålla den kvar på vägen... Det är också underbart att slippa "kudos". I TDU tjänar man pengar på att tävla. Punkt slut. Vill man inte, slipper man. Kort sagt: TDU är jäkligt skön avkoppling från skjutandet!

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad JOBEno1

• Xboyz Veteran
  • Seniormedlem
  • *
  • Antal inlägg: 442
    • JOBE´s SANNING
Re: Test Drive Unlimited
« Svar #1 skrivet: 7 november, 2007, 22:55:20 PM »
amen

Utloggad Kickfoot

• Xboyz Veteran