Jag har 4an och 5an jag började med femman. Jag tycker det krävs mer skill i Cod 5 när jag spelar 4an hammnar jag oundvikligt alltid i toppen, jag förstår de som är vana att spela Cod4 inte hänger med i Cod5 och inte gillar att bli "spawn killed" slaktade. Det jag irriterar mig mest på träffar som inte är träffar dödar, jag har själ tok missat och fått head shot, och samtidigt knivat folk i ryggen och de har vänt sig om och dödat mig. Har även tömt ett halvt Mp40 magasin i bröstet på motspelare som överlevt, både med och utan (jugge). Hundarna är ochså förjävligt stryk tåliga och dödliga.
Nästa spel måste de ta bort juggernaut för alla som är prestige.
Kan lugnt erkänna att jag är en av dem som inte alls gillade övergången från 4 till 5, det är nåt i hela känslan mm. Gick snabbt tillbaka till att ha COD4 som bas. Grafiken känns "suddig" så man nästan bli åksjuk (1080p-skärm) och tydligen så var man tvungen att skjuta 100 skott i pannan på folk under WW2 för att någon ska dö.
Man ser att det är stor skillnad mellan de olika utvecklingsteam som ger oss COD-spelen, tack gode gud att det är samma utvecklare för MW 2 som för COD4.
OnT:
COD4 kommer liras varmt till dess att MW2 kommer. Hardcore-läget är favorit, Search and destroy, deatmatch.
Lirar gärna ett gäng på live om det finns intresse. Skoj dra ett lag på public, inte bara privat.