Xboyz.se - En Xbox 360 och Xbox LIVE community för äldre spelare i Sverige

Författare Ämne: Ghost Recon: Future Soldier  (läst 2624 gånger)

Utloggad FourFather

• Teknisk Guru
  • Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 143
SV: Ghost Recon: Future Soldier
« Svar #90 skrivet: 22 januari, 2012, 16:44:22 PM »
Är det någon som har fundering på att införskaffa detta när det väl kommer?
Run 'n Gun Pray 'n Spray

Utloggad Gravling

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 90
« Svar #91 skrivet: 22 januari, 2012, 17:07:41 PM »
Jag är lite sugen på de! Tyckte Graw2 var rätt trevligt online

Utloggad FourFather

• Teknisk Guru
  • Medlem
  • *
« Svar #92 skrivet: 2 februari, 2012, 20:00:06 PM »
Ja jag måste nog införskaffa det i vilket fall...

Ghost Recon Future Soldier - Do What's Necessary Trailer
Run 'n Gun Pray 'n Spray

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1390
« Svar #93 skrivet: 2 februari, 2012, 21:51:57 PM »
Mja, jag tycker det ser ut som alla andra FPS nuförtiden. Bara en massa hittepåprylar och sånt. Jag minns hur det var på den gamla goda tiden...Kanske inte lika snyggt men med mer spänning och planering. Nuförtiden är det bara action HELA tiden som räknas.

Ghost Recon 1(PC) Gameplay - Mission 09 Blue Storm (Fraps)

Utloggad DjannyPuma73

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 21
  • Game on dudes!!
    • SpelFiskarn
« Svar #94 skrivet: 3 februari, 2012, 05:14:03 AM »
Mja, jag tycker det ser ut som alla andra FPS nuförtiden. Bara en massa hittepåprylar och sånt. Jag minns hur det var på den gamla goda tiden...Kanske inte lika snyggt men med mer spänning och planering. Nuförtiden är det bara action HELA tiden som räknas.

Det var tider det...minns att man satt några timmar med

Utloggad FourFather

• Teknisk Guru
  • Medlem
  • *
« Svar #95 skrivet: 3 februari, 2012, 06:35:01 AM »

Det var tider det...minns att man satt några timmar med

Fast jag hoppas inte det gäller GR:FS då den GamePlay man sett tidigare (E3 förra året?) verkar vara betydligt mer likt de klassiska GR kontra GR:AW.
Run 'n Gun Pray 'n Spray

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
« Svar #96 skrivet: 3 februari, 2012, 19:34:53 PM »
Jag hade ju förmånen att lira en pre-alfa build av det kommande GRFS och jag måste säga att det kändes ganska lovande trots OTS-view. Vi lirade nån objektbaserad multiplayer och det verkar som Ubi satsat på taktik. Det känns betydligt mer realistiskt än tex BF3.

När det gäller att bygga sina egna bössor kan det också bli kul eftersom det finns 1000-tals kombos. Och istället för perks och attachments handlar det mer om "Forza motorsport tuning" av bössorna. Anpassa rekyl, utgångshastigheter osv.

Synd att man trycker så mycket på Kinect-stödet i marknadsföringen för jag lovar att INGEN kommer att använda det när spelet släpps. Om inte Ubi fuckar upp stabiliteten i onlinedelen tror jag faktiskt på GRFS. Och då ska ni veta att jag inte tagit i ett GR-spel med tång ens sedan GR2. GRAW var ju rena skräpet...

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad FourFather

• Teknisk Guru
  • Medlem
  • *
« Svar #97 skrivet: 4 februari, 2012, 08:07:20 AM »
Efter den minirecensionen blev man ju inte mindre sugen...
Låter riktigt bra! Fick du prova Kinect-delen för vapenbyggandet? Skulle vara skoj om det faktiskt funkade så som det såg ut på E3. Det skulle vara en riktigt rolig pryl att dema för dom som är nyfikna.
Men det är bara att inse att Kinect nog aldrig kommer att bli en hardcore-pryl - har nog aldrig varit tänkt så heller. Men jag är ändock kinect-pro eftersom tekniken i sig är riktigt skoj och hutlöst bättre än Sonys och Nintendos.
Run 'n Gun Pray 'n Spray

Utloggad El Hadji

• Administratör
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1997
    • Xboyz.se
« Svar #98 skrivet: 4 februari, 2012, 11:43:51 AM »
Vi fick inte prova själva men killarna från Ubi visade hur Kinect-stödet fungerade. Det enda som verkade vettigt var röststyrningen om man snabbt vill hoppa mellan olika alternativ. Men själva "kontrollen" verkade lite rörig och även proffsen som visade hur det funkar hade stundtals bekymmer. Det bör påpekas att det som visades var en tidig build och som kanske inte funkade fullt ut.

Sen kan man ju lira med Kinect också... Verkar dock lika meningslöst som Kinect-körningen i FM4.

"Klaga inte på spawntiden! Det tog Jesus tre dagar att återuppstå."

Utloggad NB Rydas

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #99 skrivet: 5 februari, 2012, 23:43:19 PM »
Ja för sjutton! Man kan ju alltid plocka bort hightech objekten så får man lite classic Gr:) Satte i Ghost Recon 2 till den gamla boxen.. Började nästan grina..Synd bara att inte mp funkade :(

Utloggad Kvitung

• Special Guest
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 338
« Svar #100 skrivet: 16 mars, 2012, 12:59:09 PM »
Nu fick jag nåt ubifjäsk i mailen och singelplayer såg ut som en oäkting mellan Rainbow 6 vegas och GOW.. så det kommer jag inte ägna en minut åt ifall jag köper allt hänger på MP-delen. och liknar det GR2 ja då kanske man kan få puls igen

YOU DON`T SCARE ME! WORK ON IT!!
?? ?? ??????? ????! ?????? ?? ??!!

Utloggad Tabbe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 145
« Svar #101 skrivet: 16 mars, 2012, 15:56:11 PM »
Jag tycker denna lilla film väcker större intresse för spelet än vad jag redan hade.
Pekar mer på ett Teamwork än Rambo stilen.

Ghost Recon : Future Soldier - Believe in Ghosts #3 [UK]

Utloggad Kilrah

• Xboyz Veteran
  • Forumlegend
  • *
  • Antal inlägg: 1390
« Svar #102 skrivet: 17 mars, 2012, 09:21:49 AM »
jaaa, man kan ju iaf hoppas men nuförtiden är jag vääääldigt försiktig med mina förhoppningar. Man har blivit bränd fler gånger än vad som är nyttigt för hälsan.

Utloggad FourFather

• Teknisk Guru
  • Medlem
  • *
« Svar #103 skrivet: 30 mars, 2012, 07:28:45 AM »
Alla ni som har köpt Splinter Cell: Conviction har möjlighet att testa detta i "betan" som borde komma till konsol ngn gång i (mitten) April enligt djungeltrumman.

There's been many questions about the upcoming beta. To get early access to the Ghost Recon Future Soldier beta, you'll need your Splinter Cell: Conviction disc, so please be sure to hold on to it. We don't have exact dates available for both the closed and open betas, we only know it will be available in April. You can see the latest information regarding the beta on the Ghost Recon Future Soldier site.

http://forums.ubi.com/showthread.php/662707-Ghost-Recon-Future-Soldier-beta-Consoles

Ghost Recon Future Soldier - Inside Recon #3 - Guerilla [UK]

Ghost Recon : Future Soldier - Co-op Walkthrough [SCAN]

Verkar mycket intressant co-op. Det finns mycket som talar för detta spel. Med tanke på att det skulle ha releasats förra året någon gång så borde dom ha haft tid att göra det riktigt bra...eller inte.
« Senast ändrad: 30 mars, 2012, 08:00:44 AM av FourFather »
Run 'n Gun Pray 'n Spray

Utloggad Tabbe

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 145
« Svar #104 skrivet: 30 mars, 2012, 10:36:26 AM »
Är det bara jag som tycker att film ett påminner väldigt mycket om Horde i Gears of War och film 2 om Army of Two ?
Absolut inget fel i det, gör det bara så mycket mer intressant.

Får även tillgång till Betan om man är Plus medlem på en annan konsoll.

Frågan är om man ska ta detta till Xboxen eller till PC'n, tänk bara på alla underbara moddar som kommer ut för PC versionen.
Ett köp kommer det att bli i alla fall.