Citat från Hadji:
"Läste ett inlägg i forumen på xbox.com som handlade om hur värdelöst det är att tanka hem demos och betaversioner för att man inte tjänar någon "gamerscore" när man spelar dem. Trådskaparen fick medhåll från förvånande många medlemmar. Är statistik och gamerscore verkligen så viktigt? Tydligen!"
Numera äger jag ingen X360, så jag struntar i vilket iof, men läste detta på startsidan..
Ja, det var ett av mina argument varför jag bytte till PS 3..
Men framför allt är jag mkt. förvånad hur personer väljer sin speltid att jaga 'GS' än njuta av sina favoritspel, det är det mest sjuka jag upplevt !!
Visst tom jag hade 1 000 GS i COD 2, men det var inte kul att nöta , nöta , nöta för att klara det på svåraste.. 'Veteran'. Nej, jag gillade sp i COD 2 & då i 'normal'..
Som i början när X360 kom.. Köpa spelet King Kong för att få 1 000 snabba GS, neej fy faan säger jag, MS har verkligen förstört spelupplevelsen för många & låtit dom sugas in i värld att försöka få så många pling rutan som möjligt.. Herregud !
under mitt första år som X360 - ägare, körde jag nästan bara klanmatcher i GRAW, herregud vad KUL, medan andra jagade sina stackars GS i KONG & MADDEN.. stackars jävlar säger jag.. Men men.. Nej jag kunde sitta med Gears Of War & spela om vissa banor flera gånger & bara njuta av dess spänning & grafik, inte fan orkar jag jaga efter pling.. Nej , ett spel ska upplevas !
Jag gjorde min sista Achivements (Get 100 000 GS) när jag gick in i butiken Game & bytte till mig en PS 3:a..