Jaha, då börjas det... Buggarna, trasslet och all annan skit som kan få en på dåligt humör. Jag gillar speciellt felmeddelandet "You need an active internet connection to play..." som ibland dyker upp på skärmen fastän jag hela tiden både kan höra och prata med andra spelare i lobbyn.. En annan favorit är "You have been disconnected!". Precis som jag inte skulle märka det när hela TV-jäveln blir svart och tyst. Gillar också slumptalsgeneratorn som plockar med vännerna i lobbyn till rankade matcher enligt den matematiska formeln n-1 där n är det antal vänner du tror att du får med dig... Avslutningsvis kommer favoriten "Host ended game". Host, host på dej själv säger jag och rekommenderar HOSTMEDICIN!
Sen tycker jag att det är jättebra att 14-årige Ollie Handcontrol i USA med en ping på sisådär 3 veckor får alla fördelar i en match. Det brukar ju vara tvärtom! Fattar inte varför vi behöver matchas mot alla dessa jänkare hela tiden överhuvudtaget...
Sist men inte minst i dagens klagomur: Det ska bli jäkligt skönt när man rankat klart och kan få spela alla banor i lugn och ro... Är man 8 gubbar i lobbyn och vill spela tillsammans blir inte urvalet av banor och spelsätt direkt varierat...
Jag säger bara: Patcha Call of Duty 4 NU!!!
UPDATE
======
Tydligen lyckades folks ivriga CoD 4 spelade igår krascha Microsofts servrar, därav problemen ovan! Det år således inte enbart Ininity Wards fel...